Лого«Китайська виставка в Польщі? Це можливо?» - ось таке стандартне питання ми чули при запрошенні на одну з провідних виставок китайських товарів для дому, яка проходить за межами Піднебесної.

Цього року, святкуючи п’яту річницю проведення China Homelife Show в Європі, організатори вирішили збільшити масштаби та провести її у польській столиці – Варшаві. Змінився і девіз заходу: «Стань драконом бізнесу» - звучало енергійно та багатообіцяюче.

Ексклюзивним партнером у нашому регіоні вже незмінно другий рік поспіль виступила Кіровоградська регіональна торгово-промислова палата.

Вітчизняні ділові кола також проявили зацікавленість виставкою і п’ятого червня з Кіровограду вирушили близько 40 підприємців, які представляли 35 компаній області.

Общая 3Безпосередня «зустріч між Сходом і Заходом» відбулась сьомого червня в Міжнародному виставковому комплексі Warsaw Expo, де на одному майданчику зійшлися понад 1000 компаній-виробників з Китаю та близько 2500 відвідувачів з країн Східної та Центральної Європи.

Там на нас чекало повне різноманіття товарів та багато китайців, які з труднощами говорили англійською. Для охочих вести перемовини організатори підготували спеціальні зони «Matchmaking Area», де були присутні перекладачі, однак, наші бізнесмени зуміли домовитись по цікавим позиціям навіть без них.

Чесно кажучи, без карти у виставковому павільйоні було легко заблукати. Тканини змінювались одягом, будівельні матеріали - сантехнікою, меблями, фурнітурою, електроприладами тощо.

Экскурсия 2Крім бізнесових справ «кіровоградські дракони» мали змогу відпочити і побачити Варшаву у всій красі. Польські організатори пропонували розважальний гала-вечір, а Кіровоградська регіональна торгово-промислова палата організувала екскурсію історичним центром польської столиці.

Шкода, що все гарне рано чи пізно закінчується, і ми мали сказати China Homelife Show та Варшаві «до побачення». Але не відкладайте валізи далеко. На нас чекають нові подорожі!

Прес-служба / 15.06.2016

" "