Milk 33Нинішній рівень закупівельних цін на молоко не забезпечує відшкодування витрат на його виробництво. У деяких випадках собівартість молока значно вища, ніж його роздрібна ціна. Така ситуація вимагає узгоджених дій всіх учасників молочного ринку.

Ці та інші питання розвитку молочної галузі обговорювали на нараді за участю Першого заступника Міністра аграрної політики та продовольства Ярослава Краснопольського, громадських галузевих організацій, представників товаровиробників та торгівельних мереж.

«Скорочення сировинної бази, обмеженість експортних можливостей молокопереробних підприємств, низький рівень купівельної спроможності зменшують завантаження виробничих потужностей. Ці аспекти, а також неузгодженість цінової політики знижують прибутковість молочної галузі. Ситуація в галузі погіршується через значну заборгованість торгівельних мереж перед товаровиробниками», - наголосив Ярослав Краснопольський. Він запропонував представникам галузі подати пропозиції щодо бачення вирішення проблем у молочній галузі

«У виробництво молока в Україні залучені понад 1,2 млн домогосподарств або 25,7% від їх загальної кількості. Якість молока, закупленого переробниками у населення, вкрай низька - 90% - це другий ґатунок або неґатункове», - зауважив директор Департаменту тваринництва Мінагрополітики Микола Кваша.

Учасники наради домовилися переглянути питання ціноутворення за участю виробників, переробників молока, представників торгівельних мереж задля установлення справедливої ціни на ринку молока. Вирішено провести робочу нараду за участю представників Мінекономрозвитку, Держветфітослужби та потенційних експортерів молочних продуктів. Одним із варіантів експорту є відновлення поставок української молочної продукції до Республіки Казахстан. Також учасниками наради запропоновано внести пропозиції до КМУ, Верховної Ради України відновити систему відшкодування ПДВ за реалізоване молоко на переробку фізичним особам, та збереження діючої системи оподаткування для тваринницької галузі. Особливо це важливо для малих та середніх тваринницьких підприємств.

Учасники наради висловили занепокоєння позицією Мінсоцполітики щодо врахування доходів домогосподарств від реалізації тваринницької продукції при розрахунку соціальних пільг, та закликали негайно переглянути та виключити ці вимоги.

В свою чергу, Мінагрополітики опрацює конкретні пропозиції учасників наради по розвитку та підтримці галузі тваринництва та включить їх до Стратегії розвитку сільського господарства та сільських територій на 2015-2020 роки.

Прес-служба Міністерства аграрної
політики та продовольства України

minagroПостановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року №300 затверджено  порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів. З текстом постанови можна ознайомитися на Урядовому порталі.

specmawuna"Продукція українських виробників має попит в інших країнах та цілком конкурентоспроможна", - такі основні висновки робочої поїздки Міністра економічного розвитку та торгівлі Айвараса  Абромавичуса до Львова 09 червня 2015 року.

Під час перебування в місті Міністр ознайомився з виробничими потужностями ПАТ «Концерн «Електрон», який займається виробництвом трамваїв та машин для комунального господарства. Продукція цього підприємства вже зараз конкурує з європейськими аналогами та затребувана в інших країнах. Тож наразі, за словами Міністра,skoraja mawuna підтримка з боку влади підприємствам, що прагнуть вийти на світові ринки, полягає в тому, аби як найшвидше була завершена адаптація українських технічних регламентів до європейських стандартів. Крім того,  Міністерство продовжує роботу над приєднанням України до Угоди СОТ про державні закупівлі (GPA). Таким чином зацікавлені українські виробники отримають можливість вийти на ринки державних закупівель 43 країн-учасниць Угоди GPA, що відкриває величезні перспективи для них.

Одне з найважливіших завдань Уряду – дерегуляція та поліпшення умов ведення бізнесу, тому наступна зустріч Айвараса Абромавичуса – з бізнес-спільнотою Львівщини, де завзято обговорювались проблеми, що ще залишаються і заважають підприємцям,  та перспективи, які відкриваються для бізнесу у ході змін, що відбуваються в країні. Зокрема дуже насиченою виявилася дискусія щодо індустріальних парків. Міністр висловив повну готовність і далі дослухатися до представників бізнесу. "Більшість наших дій походить з ініціатив бізнесу, давайте конкретні пропозиції - будемо їх реалізувати", акцентував Айварас Абромавичус.

«Ми продовжуємо відвідувати регіони і говорити з малим і середнім бізнесом, бо він має стати локомотивом української економіки», - зазначив Міністр.

Прес-служба Міністерства
економічного розвитку та торгівлі

ecОсобливості підготовчого процесу приєднання України до спільної транзитної системи ЄС розглядалися під час першого засідання Наглядової ради з приєднання до СТС, яка створена на базі Державної фіскальної служби України.

Представники Урядового офісу з питань євроінтеграції, Мінфіну, Мінекономрозвитку, ДФС України, а також ЄС та Посол Литовської Республіки обговорили комплекс заходів правового, організаційного, структурного та фінансового характеру, які необхідно буде вжити Україні протягом наступних декількох років на шляху приєднання до СТС (спільної транзитної системи).

«Приєднання до спільної транзитної системи передбачено Угодою про асоціацію Україна-ЄС. Це сприятиме розвитку торговельно-економічних відносин між нашою країною та Європейським Співтовариством, оскільки значно прискорить митні процедури та забезпечить ефективну протидію контрабанді», - наголосив заступник Голови ДФС Костянтин Лікарчук.

Він також додав, що підготовчий процес відбуватиметься за активної співпраці з бізнесом та за підтримки ЄС.

Експерт ЄС Вітеніс Алішаускас, який з січня 2015 року співпрацює з ДФС, зазначив, що ЄС готовий надавати експертну та іншу практичну допомогу  в розробці нормативно-правових документів, обміні досвідом, навчанні працівників митних органів, проведенні тестового використання СТС тощо.

У свою чергу Костянтин Лікарчук подякував Литві за підтримку фіскальної служби у виконанні Угоди про асоціацію Україна-ЄС у частині митної справи, зокрема, запровадженні уповноваженого економічного оператора, контролі митної вартості, пост-аудит контролі та управлінні ризиками.

Посол Литовської Республіки Марюс Януконіс відзначив добрі традиції литовсько-української співпраці у митній сфері та підтвердив готовність своєї країни до її подальшого розвитку. За результатами засідання Наглядова рада схвалила План заходів з приєднання України до спільної транзитної системи.

Довідково: Спільна транзитна системи (Європейська нова комп’ютеризована транзитна система (New Computerised Transit System - NCTS) – послідовність обміну електронними даними про товари, що переміщуються транзитом, між усіма митними органами-учасниками транзиту, а також митними органами та суб’єктами ЗЕД.

Державна фіскальна служба України

KNTY"Тлумачний англо-український словник економічних термінів з елементами теорії та проблематики" – саме таку назву має дидактичний довідник за авторством кіровоградського вченого, письменника та викладача Романа Яковенка. Посібник витримав вже друге видання, ще в 2006 році отримавши гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України", і враховує всі недоліки попереднього накладу. В чому ж полягає цінність такого видання?

Запропонований широкому загалу читачів посібник започатковує принципово новий підхід до інтегрованого засвоєння економічних знань та англійської мови. Словник складається з трьох частин: основної, додаткової та контрольної. Основна частина складається з двох розділів – тлумачного англо-українського словника та словника українсько-англійського, в якому тлумачення не наводяться. Додаткова частина допоможе ліпше засвоїти подану інформацію, продемонструє приклади застосування деяких слів у загальному, не лише економічному, контексті, наочніше та детальніше наведе той матеріал, який цього потребує. Умовно, основну та додаткову частини можна поєднати в навчальний розділ, контроль за рівнем засвоєння якого покладено на третю, контрольну частину. Вона містить у собі завдання різних рівнів складності, що можуть бути класифіковані також за методами їх розв’язання: графічними, математичними, аналітичними, емпіричними тощо, або шляхом їх комбінування.

Посібник містить у собі 1023 слова, словосполучення та абревіатури. Поряд із загальновизнаними тлумаченнями економічних термінів, посібник містить сучасну проблематику економіки України, зокрема її регіонального сектору, визначену в науковій та періодичній літературі.

Словник подає консервативне "класичне" написання англійських слів, таким чином зберігаючи природну лінгвістичну вишуканість, на відміну від більш поширених "американських" спрощених варіантів. При цьому "американські" приклади написання наводяться поруч або в дужках для спрощення користування американською літературою та мережею Internet.

Дидактична цінність словника полягає в тому, що при роз’ясненні економічного змісту одного терміну, наводяться посилання й на інші терміни, що дозволяє ширше охопити тематичний зміст визначеного напрямку.<

Запропоноване видання містить у собі не лише суто економічні терміни, а й слова, що часто використовуються при розгляді або характеристиці економічних явищ чи процесів. При цьому в дужках додається приклад економічного терміну, з яким воно може вживатись. Також наводяться стійкі словосполучення, що використовуються в сучасній діловій мові.

Якщо наведене слово має декілька значень, то першим наводиться його економічне значення або значення, більш наближене до економічної лексики. Тому читач зможе відкрити для себе "нове", економічне значення добре знайомого англійського слова. В деяких випадках неекономічні трактування термінів не подаються.

Використовувати посібник можна і як звичайний україномовний довідник. Для цього треба знайти потрібне українське слово в українсько-англійському розділі, виписати або запам’ятати його англійський аналог, знайти його в основній частині і після цього скористатись його тлумаченням.

Словник можна використовувати як при вивченні економічних дисциплін, так і англійської мови. Він стане в нагоді як студентам економічного й бізнесового спрямувань, так і усім іншим, а також особам, що бажають розширити коло своїх теоретико-прикладних знань.

З посібником можна ознайомитись на кафедрі економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики Кіровоградського національного технічного університету.

http://persha.kr.ua/

 

 

1396648024-2005Умови скорочених термінів держреєстрації речових прав на нерухомість набувають чинності через два місяці після публікації урядової постанови.

Кабінет міністрів України встановив скорочені строки надання послуг державної реєстрації речових прав на нерухоме майно- протягом трьох днів, а при держреєстрації з видачею свідоцтва про право власності на нерухомість, а також держреєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс - протягом п'яти днів.

Відповідне рішення закріплене постановою уряду №190 від 8 квітня поточного року. Згідно з додатком до постанови, розмір плати за такі послуги визначений у подвійному розмірі адміністративного збору за держреєстрацію речових прав та прав власності на нерухомість відповідно.

Уряд також встановив за подвійну оплату скорочені строки надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі - протягом години з моменту реєстрації заяви. Згідно з документом, держреєстрація обтяжень стане можливою протягом двох годин, а плата за дану послугу передбачена в розмірі адмінзбору за держреєстрацію обтяжень.

При цьому умови скорочених строків держреєстрації речових прав на нерухомість та їх обтяжень набувають чинності через два місяці після публікації цієї постанови.

Як повідомляв УНІАН, раніше заступник голови Державної реєстраційної служби України (Укрдержреєстр) Артем Янчук заявляв, що відомство планує скоротити час опрацювання заявок на реєстрацію нерухомого майна з нинішніх п'яти до трьох днів.

http://economics.unian.ua/

32645Президент підписав Закон №263-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування деяких неприбуткових організацій", який повертає об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, асоціаціям власників жилих будинків та житлово-будівельним кооперативам статус неприбуткових організацій.

Закон, прийнятий Верховною Радою 18 березня, відновлює умови для акумулювання і використання співвласниками багатоквартирних будинків коштів на проведення капітального ремонту та енергоефективних заходів у таких будинках та покликаний сприяти забезпеченню житлових прав та інтересів громадян.

Закон підготовлений з врахуванням громадської думки об’єднань співвласників багатоквартирного будинку, асоціацій власників житлових будинків та житлово-будівельних кооперативів.

http://www.president.gov.ua/

 

middle 33e21e3442e59847345234a1de3dd05cВ Україні у вівторок, 7 квітня набрав чинності закон №191-VIII про спрощення ведення бізнесу (дерегуляцію).

Цей закон був опублікований в офіційному виданні Верховної Ради - газеті "Голос України".

Згідно з його положеннями, спрощується процедура відкриття і ведення господарської діяльності, скорочуються дозвільні і погоджувальні процедури, зменшується вплив державних органів на діяльність суб'єктів господарювання, підвищується рівень захисту прав інвесторів, удосконалюється механізм фінансування діяльності органів Державної реєстраційної служби.

Закон також підвищує відповідальність дозвільних центрів, що залишилися, за невиконання посадових обов'язків. Зокрема, забезпечується скорочення функцій і вдосконалення процедур адміністративного регулювання економіки, введено прозорі та єдині правила для всіх суб'єктів економічної діяльності і умови для підвищення рівня їх захисту.

Головною метою цього закону є дерегуляція господарської діяльності, приведення законодавства в окремих сферах у відповідність з правовим полем ЄС, що дає можливість Україні підвищити позицію в рейтингу Doing Business.

Цей закон Петро Порошенко підписав 2 квітня. Верховна Рада ухвалила відповідний закон 12 лютого.

http://www.ukrinform.ua/

presidentПрезидент України підписав Закон №191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», який був прийнятий Верховною Радою України 12 лютого поточного року.

Головною метою цього Закону є дерегуляція господарської діяльності, приведення законодавства в окремих сферах у відповідність до правового поля ЄС, що дає можливість Україні підвищити позицію у рейтингу Doing Business.

Цим Законом спрощується процедура започаткування та ведення господарської діяльності, скорочуються дозвільні і погоджувальні процедури, зменшується вплив державних органів на діяльність суб’єктів господарювання, підвищується рівень захисту прав інвесторів, удосконалюється механізм фінансування діяльності органів Державної реєстраційної служби.

Закон стосується інтересів центральних та місцевих органів виконавчої влади, які є органами ліцензування, та може позитивно вплинути на розвиток регіонів, знизить ризики вчинення корупційних правопорушень, позитивно вплине на ринок праці, оскільки Закон спрямований на розширення свободи підприємницької діяльності.

Реалізація Закону забезпечить адаптацію законодавства України, що регулює здійснення адміністративних процедур (надання адміністративних послуг), пов’язаних із одержанням суб’єктами господарювання прав на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності, до законодавства Європейського Союзу, а також базового законодавства України, що регулює відносини у сфері дозвільної системи.

Передбачені Законом скорочення функцій та оптимізація процедур адміністративного регулювання господарської діяльності сприятимуть створенню більш сприятливих умов для ведення бізнесу в Україні та підвищенню рівня захисту суб’єктів господарювання.

Таким чином, буде забезпечено скорочення функцій та удосконалення процедур адміністративного регулювання економіки, запроваджено прозорі і єдині правила для всіх суб’єктів економічної діяльності та умови для підвищення рівня їх захисту.

http://www.president.gov.ua/

kacaparatЗгідно п.296.10 ст.296 Податкового кодексу платники єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібно-роздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій.

В усіх інших випадках платники єдиного податку фізичні особи – підприємці другої та третьої груп зобов’язані застосовувати РРО.

Зазначені зміни відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 28.12.2014 року №71-VІІІ «Про внесення змін в Податковий кодекс України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» вступають у силу:
- для платників єдиного податку третьої групи - з 1 липня 2015 року;
- для платників єдиного податку другої групи - з 1 січня 2016 року.

При цьому, згідно п.28 Підрозділу 10 Перехідних положень Кодексу до 1 січня 2017 року заборонено проведення перевірок дотримання порядку застосування РРО платників єдиного податку другої і третьої груп (фізичних осіб-підприємців), які з 01 січня 2015 року до 30 червня 2015 року включно почали застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО.

http://kr.sfs.gov.ua/

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Журнал ЗОВНІШСЕРВІС 067 2021.jpg
" "