2017-11-17-Glus4enko1Учасники заходу отримали знання, інструменти та покрокову інструкцію зі створення бренду, розширивши горизонти звичного бачення бізнесу.

Майстер-клас «Криза як можливість або Бренд як порятунок», який проходив у Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті 17 листопада 2017 року, провів експерт з брендингу Сергій Глущенко, який має за плечима більше 25 років успішного досвіду роботи в реальному бізнесі.

2017-11-17-Glus4enko2Учасниками майстер-класу стали близько 30 підприємців, більшість з яких є членами КРТПП.

Підприємці отримали інформацію про поняття, тіло, особистість, культуру, відношення та відображення бренду, а також прийоми, за допомогою яких можна краще зрозуміти клієнта.

Крім того, Сергій Глущенко надав присутнім покрокову інструкцію зі створення (побудови) бренду, познайомив з різними школами брендингу, архетипами брендів та ризиками сучасного брендингу.

Інтерактивний формат заходу дозволив учасникам брати активну участь в обговоренні питань, що стосуються створення сильного, унікального та яскравого персонального бренду або бренду компанії, який одночасно є і рішенням проблеми, і планом дій з розвитку бізнесу.

Прес-служба / 17.11.2017.

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Журнал ЗОВНІШСЕРВІС 067 2021.jpg
" "