Учасники заходу отримали знання, інструменти та покрокову інструкцію зі створення бренду, розширивши горизонти звичного бачення бізнесу.
Майстер-клас «Криза як можливість або Бренд як порятунок», який проходив у Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті 17 листопада 2017 року, провів експерт з брендингу Сергій Глущенко, який має за плечима більше 25 років успішного досвіду роботи в реальному бізнесі.
Учасниками майстер-класу стали близько 30 підприємців, більшість з яких є членами КРТПП.
Підприємці отримали інформацію про поняття, тіло, особистість, культуру, відношення та відображення бренду, а також прийоми, за допомогою яких можна краще зрозуміти клієнта.
Крім того, Сергій Глущенко надав присутнім покрокову інструкцію зі створення (побудови) бренду, познайомив з різними школами брендингу, архетипами брендів та ризиками сучасного брендингу.
Інтерактивний формат заходу дозволив учасникам брати активну участь в обговоренні питань, що стосуються створення сильного, унікального та яскравого персонального бренду або бренду компанії, який одночасно є і рішенням проблеми, і планом дій з розвитку бізнесу.
Прес-служба / 17.11.2017.