Учасниками конкурсу, який 19 червня 2018 року вже вдруге приймала регіональна торгово-промислова палата, стали близько тридцяти школярів обласного центру, представивши свої роботи в трьох номінаціях.

 

2018-06-19-reclama1

Захід став одним з етапів «Літньої школи бізнес-лідерства-2018», яка з 4 по 21 червня 2018 року вдруге проходила в обласному центрі. Організатори та партнери бізнес-школи ставили собі за мету об’єднати відпочинок та кращий світовий досвід у сфері бізнесу, давши молоді можливість втілити свої бізнес-ідеї у життя.

2018-06-19-reclama2Проект, організований управлінням освіти міської ради Кропивницького та Компанією Інтелектуальних Технологій за незмінної підтримки КРТПП, а також членів Палати - банку «Південний», рекламного агентства «Антураж А» та Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті, об’єднав 140 школярів, більше 20 тренерів та близько 15 підприємств області.

 

Серед почесних гостей конкурсу були начальник міського управління освіти Лариса Костенко, начальник регіонального відділення АБ «Південний» Алла Гайдерова, декан економічного факультету Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті Олександр Тертиця, президент КРТПП Ірина Саєнко, а також представники канадського освітнього проекту Millennium eAcademy, частина з яких увійшли до складу журі конкурсу.

2018-06-19-reclama3

Після вітального слова організаторів, віце-президент КРТПП Олег Хмуренко презентував присутнім роботу Палати, також школярів ознайомили з роботою ЕТІ імені Ельворті та можливостями проекту Millennium eAcademy.

2018-06-19-reclama4Безпосередньо конкурсна програма складалася з презентації рекламних робіт у трьох номінаціях: реклама КРТПП, реклама ЕТІ імені Ельворті та реклама АБ «Південний». Усього журі та інші присутні на заході переглянули та оцінили більше 20 робіт, в середньому по 7 в кожній номінації. Журі оцінювало учасників по 12-бальній системі за критеріями дотримання норм рекламування, наповнення та змісту реклами, оригінальності, креативності та особистого враження.

В кожній із номінацій визначали трьох призерів. Оголошуючи результати, члени журі вказали на сильні сторони та недоліки конкурсних робіт, відзначивши неабиякий рекламний потенціал учасників.

Трійка призерів у номінації на кращу рекламу Кіровоградської регіональної торгово-п

2018-06-19-reclama5

ромислової палати виглядає наступним чином:

І місце – Луїза Куцовська, НВО №16;
ІІ місце – Данило Мурович, НВО №8;
ІІІ місце – Ігор Меркулов, НВО №16.

Переможці та призери конкурсу отримали дипломи та подарунки від організаторів та партнерів.

2018-06-19-reclama6

2018-06-19-reclama72018-06-19-reclama82018-06-19-reclama92018-06-19-reclama10

Прес-служба / 20.06.2018.

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Slider