Представництво Європейського Союзу в Україні ініціювало онлайн-дискусію «День кар’єри ЄС», що була проведена у м. Кропивницькому сьогодні, 13 травня.

Співорганізаторами події виступили Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і Центральноукраїнський державний будинок художньої та технічної творчості.

У заході взяли участь студентська та учнівська молодь, представники громадських організацій, бізнесу, державних службовців.

До участі запросили й президента Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати Ірину Саєнко, яка розповіла про основні тенденції ринку праці, в тому числі європейському, зокрема окреслила потреби бізнесу у працівниках, їх знаннях і навичках.

– Зараз бізнесу, як ніколи, потрібні свіжі нестандартні ідеї, рішення, гіпотези, все що завгодно, навіть фантазії, що допоможуть розгорнути виробництво, адаптувати товари й послуги під нові реалії зниженого попиту і обмеженості в ресурсах, - вважає Ірина Саєнко.

– Що стосується затребуваних професій, я вважаю що ближчим часом лідерами залишаться існуючі тренди - ІТ-фахівці, маркетологи, фахівці з цифровим продуктів і рішень. Але зміняться вимоги до компетенцій.

Вона зазначила, що сьогодні бізнес не перестає працювати, а змінює орієнтири. Тож припустила, що затребуваним буде навик створення продуктів на основі проривних технологій, перш за все робототехніки. Спрогнозувала зростання потреби в digital-стратегах, маркетологах в частині розробки нових продуктів і дослідження ринків збуту, фахівців з онлайн-навчання. Все більшого значення на думку Ірини Саєнко набуватиме навик нетворкінгу - напрацювання і підтримки професійних і особистісних неформальних зв'язків, як в онлайні, так і в реальному житті.

Під час онлайн спілкування Ірина Саєнко зазначила, що вже сьогодні Кіровоградська РТПП приділяє значну увагу організації навчальних заходів не лише для бізнесу, а й для всіх бажаючих. Зокрема вона анонсувала тренінг з ораторського мистецтва, що планується провести 9-10 червня у стінах КРТПП, та запросила усіх охочих взяти у ньому участь.

– Гасло Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати «Сила в дії!». Впевнена, що сьогодні потрібно зрозуміти перспективи і діяти. Прийшов час маркетологів і стратегів, тож хто захоче вчиться - буде працювати, – наголосила вона.

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Slider