mol007На виконання завдань, визначених Державною програмою активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки, та у рамках реалізації проекту "Купуй Кіровоградське" 24 жовтня 2013 р. у Кіровоградській РТПП відбулася нарада-зустріч керівників підприємств-виробників молокопродуктів, керівників підприємств торгівлі м. Кіровограда та системи споживчої кооперації області.

Зустріч вів перший заступник голови Кіровоградської облдержадміністрації Віктор Миколайович Серпокрилов.

mol005 mol006

У нараді також взяли участь:
- президент Кіровоградської РТПП Ірина Анатоліїівна Саєнко;
- директор департаменту економічного розвитку і торгівлі Кіровоградської ОДА Ніна Афанасіївна Рахуба;
- голова правління Кіровоградської обласної спілки споживчих товариств (облспоживспілки) Петро Григорович Петрушевський;
- керівники підприємств, які здійснюють переробку молока і виробництво молокопродуктів: ТОВ МП "Мрія", "Молочний комбінат "Соколівський", АФ "Ясенівська", ФГ "Високобайрацьке"; представники підприємства "Мілк Трейд Плюс", яке займається оптовими поставками молокопродуктів у торгівельну мережу області;
- керівники підприємств торгівлі, м. Кіровограда;
- представники Кіровоградського міськвиконкому;
- представники засобів масової інформації.

Виступаючи на нараді, Віктор Серпокрилов підкреслив, що для просування продукції молокопереробних підприємств у рамках проекту "Купуй Кіровоградське" створено належні умови. Зокрема, діє Меморандум про порозуміння між облдержадміністрацією, виробниками продовольчих товарів та суб’єктами мережевої роздрібної торгівлі в області; проводиться щорічний конкурс "Кращі товари Кіровоградщини"; підприємства області залучаються до участі у регіональних та національних виставково-ярмаркових заходах.

mol008

Ірина Саєнко ознайомила присутніх з особливостями оформлення продукції, вітрин та магазинів, які беруть участь у проекті "Купуй Кіровоградське", а також вимогами чинного законодавства щодо розміщення рекламних матеріалів. Вона підкреслила, що Кіровоградська РТПП може надавати підприємствам консультації, пов’язані зі створенням та розміщенням рекламних та інформаційних матеріалів, перевіркою їх відповідності вимогам законодавства України та місцевих нормативних актів.

Після закінчення наради представники підприємств провели презентацію своєї продукції з її дегустацією, під час якої підприємства торгівлі мали змогу оцінити її якість та конкурентоспроможність порівняно з іншими виробниками.

mol001 mol002 mol003

" "