Корупційна складова в роботі Кіровоградської міської влади нікуди не поділася.

Про це заявив заступник головного редактора ТРВК «Новий день», член Спілки рекламістів України Юрій Яровий на зустрічі представників спілки з заступником Кіровоградського міського голови Олексієм Олійником та головним архітектором Кіровограда Вадимом Мездріним вчора, 3 грудня, передає кореспондент Новин Кіровоградщини.

— Я не проти програми про впорядкування зовнішньої реклами в місті, я лише за, — сказав Юрій Яровий. — Але те, як це робиться, — є таке слово: корупція.

Як приклад він навів діалог зі своїм знайомим:
— Як ти поставив той сіті-лайт?
— Треба вміти заходити в кабінети.

Юрій Яровий також заявив, що міська влада чомусь не знає, що робиться просто біля приміщення міськради:
— Хтось риє в центральному сквері. А головний архітектор і в. о. мера не знають, хто це. Де ще таке може бути, в якому обласному центрі?!

Юрій Яровий, крім того, торкнувся питання розміщення реклами в ліфтах.
— У ліфтах — повно реклами, — сказав він. — Хоч копійка до міського бюджету надходить? Що це, як не корупція?

Нагадаємо, в центральному сквері Кіровограда невідомі вночі почали встановлювати рекламну конструкцію. Наразі вони припинили роботи.

Заступник мера Кіровограда Олексій Олійник заявив, що забув назву фірми, яка хотіла встановити цю конструкцію.

За матеріалами сайта Новини Кіровоградщини

sem-1222В багатьох розвинених країнах відстоювання інтересів певних груп суспільства вже давно стало звичною практикою, як наприклад, у Сполучених Штатах, де ще з 1946 року функціонує федеральний закон про регламентацію лобістської діяльності. Від функціонування системи лобістського впливу виграють не лише суспільні групи, котрі репрезентують власні інтереси, а й органи влади, зацікавлені в підтриманні постійної комунікації із суспільством.

Питання функціонування системи лобіювання розглядалося на семінарі в рамках реалізації проекту "Створення мережі регіональних центрів знань та експертизи для підтримки реформ", який відбувся 22 листопада 2014 року в Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті.

sem-2224Організатором даного заходу виступила громадська організація "Інститут професійного лобіювання та адвокаті". Під час проведення заходу досвідчені експерти Денис Базілевич, Анжеліка Резнік та Віталій Жугай ознайомили учасників семінару з основними принципами лобіювання та адвокасі, а також презентували Ресурсну платформу для участі регіонів України в проведенні реформ.

Загалом у заході взяли участь майже 40 осіб, серед яких були представники влади, ділових кіл, громадських організацій, а також засобів масової інформації.

Семінар отримав позитивні відгуки від учасників, які висловили свою готовність брати активну участь у подібних заходах і надалі, оскільки в ході таких заходів можна почерпнути не лише ґрунтовні знання у тій чи іншій сфері, але й зав’язати контакти, що можуть стати у нагоді для подальшої співпраці.

sem-3225

Благодійний фонд підтримки українських військовослужбовців інформує про продовження роботи по забезпеченню першочергових потреб військових.

21 листопада 2014 року підрозділи територіальної оборони отримали від Фонду 110 постільних  комплектів (матраци, подушки та ковдри).

Ще раз хотілося б подякувати усім небайдужим, завдяки яким Фонд має змогу допомагати нашим Збройним силам.

bf11243 bf11242  

При запровадженні системи державних закупівель в Україні одним зі засобів підвищення конкуренції на ринку став поділ предмета закупівлі на частини (лоти). Цей поділ полягає в тому, що весь обсяг поставки ділиться на окремі частини, які у свою чергу розподіляються між різними учасниками, але в межах однієї процедури.

Про особливості відкритих торгів з поділом на лоти розповість наш фахівець – Солонар Л.М., начальник навчального центру КРТПП, в спеціалізованому журналі «Держзакупівлі» за жовтень 2014 року (стор.23).

Співробітництво між Україною та Республікою Кіпр традиційно розвивається у дусі взаєморозуміння і довіри, що сприяє зближенню позицій наших країн з багатьох актуальних питань міжнародних відносин.

6 листопада президент КРТПП Ірина Саєнко у складі делегації ділових кіл України на чолі з президентом ТПП України Геннадієм Чижиковим взяла участь у зустрічі з керівництвом та активом ТПП м. Пафос, під час якої відбулося підписання Угод про співробітництво між ТПП м. Пафос та Дніпропетровською, Кіровоградською, Черкаською та Сумською ТПП.

В рамках угоди, підписаної між Кіровоградською РТПП та ТПП м. Пафос, планується здійснювати обмін діловою інформацією з кіпрськими колегами, організовувати спільні ділові заходи за участю українських та кіпрських компаній, а також всіляко сприяти виходу наших підприємств на ринки Кіпру.

Крім того, ТПП України відкрила на Кіпрі свій представницький офіс. Рішенням Президії ТПП України його керівником призначено відомого кіпрського бізнесмена, віце-президента ТПП м. Пафос, Почесного консула України у м. Пафос Іоанніса Арістодему, якому було вручено відповідний сертифікат. В урочистому відкритті установи взяли участь понад 250 гостей - дипломатів, політиків, бізнесменів, представників культури і духовенства, української діаспори.

До кінця поточного року очікується візит кіпрських підприємців до України, а на початку наступного планується спільно провести виставку товарів та послуг Республіки Кіпр у Києві.

за інформацією прес-служби КРТПП та
департаменту зв’язків з громадськістю ТПП України

З розвитком виробництва і збільшенням товарообігу виникла проблема пошуку універсальних засобів маркування, які б дозволили визначати рух товарів на шляху від виробника до споживача. Передбачалося, що маркування повинно бути простим і доступним для нанесення на упаковку, нести необхідний мінімум інформації, іншими словами, давати змогу ідентифікувати товар. Водночас зазначене маркування має легко й безпомилково читатися за допомогою відносно простих, надійних і недорогих технічних засобів, доступних для придбання підприємствами. Поєднання подібних засобів з обчислювальною технікою, її необмеженими можливостями з накопичення, обробки і передачі інформації дозволило б вийти на якісно новий рівень автоматичної ідентифікації товарів.

Таким універсальним засобом маркування, який характеризує споживчі властивості товару і несе інформацію про його виробника, стала невелика смужка на упаковці, що являє собою чергування темних і світлих штрихів різної ширини, під якими розміщені цифри, інколи цифри й букви – так званий «штриховий код».

Наявність на товарі штрихової позначки свідчить про можливість отримати повну та достовірну інформацію про товар: його повну назву, тип, призначення, виробника, про відповідність характеристик товару до національних вимог та правил, про термін та умови зберігання тощо. Можна стверджувати, що штриховий код є одною з найбільш універсальних ознак товару.

Кіровоградська регіональна торгово-промислова палата, як надійний партнер підприємців Кіровоградщини в сфері міжрегіональних та міжнародних  економічних зв’язків, ставить мету активно впроваджувати міжнародні бізнес-стандарти в економічне життя області. Одним із важливих аспектів ділового співробітництва сьогодні є штрихове кодування товарів.

Сьогодні більшість споживчих товарів в світі маркуються штриховими кодами Європейської асоціації товарної нумерації (GS1). В Україні GS1 представляє Асоціація Товарної Нумерації України, створена у вересні 1994 році, яка є некомерційною неурядовою організацією. Діяльність Асоціації "ДжіЕс1 Україна" спрямована на впровадження в Україні всесвітньої багатогалузевої системи ідентифікації, штрихового кодування та електронних комунікацій, що базуються на всесвітніх стандартах GS1.

Стандарти GS1 широко застосовуються у виробництві, постачанні, торгівлі, медицині та транспорті. Користувачами стандартів є понад 1000 000 компаній у всьому світі.

Асоціація "ДжіЕс1 Україна" – це:
Інтегроване у світову спільноту об'єднання вітчизняних користувачів Системи  GS1
Понад 5500 учасників Системи GS1 різних форм господарювання, що діють у багатьох галузях економіки України.
Понад 500 тисяч ідентифікаційних номерів GS1, присвоєних користувачам Системи GS1 та їх об’єктам обліку.
Єдина організація, що уповноважена представляти  GS1 та поширювати стандарти  GS1 на території України.

В Україні діє низка нормативів, які визначають товари, що підлягають обов’язковому маркуванню. Обов'язкову наявність штрихового коду на товарі зумовлюють потреби сучасних підприємств оптової та роздрібної торгівлі. Підприємство торгівлі просто не матиме змоги обліковувати товар без штрихового коду.

Детальне знайомство зі штрих-кодом

Штриховий код являє собою чергування темних і світлих смуг різної ширини. Інформацію несуть відносні ширини світлих і темних смуг і їх поєднання, при цьому ширина цих смуг суворо визначена. Темні смуги називають штрихами, а світлі - пробілами (проміжками).

Штрихові коди зчитуються спеціальними оптичними зчитувачами різних типів, включаючи лазерні, які, сприймаючи штрихи, пропуски та їх поєднання, декодують штриховий код за допомогою мікропроцесорних пристроїв, здійснюють закладені в кодах методи контролю і видають на табло, в ЕОМ або інші пристрої значення цих кодів в певному відображенні (цифровому, алфавітно-цифровому та ін.)

В даний час штрихові коди широко використовуються не тільки при виробництві і в торгівлі товарами, але і в багатьох галузях промислового виробництва для ідентифікації заготовок, виробів, упаковок, позначення місць зберігання, у поштових відомствах,транспорті та ін.

Подивіться на цифри штрих-коду. Вони містять інформацію про товар і виробника.

Зверніть увагу на перші три цифри штрих-коду, вони позначають країну-виробника товару. Наприклад, Росії відповідає код 460, Україна — 482, Болгарії — 380 і т.д. З більш повним списком відповідності цифр коду та країн-виробників можна ознайомитися нижче у таблиці префіксів  GS1.

Наступні чотири або п’ять цифр штрих-коду несуть в собі інформацію про підприємство-виробника. Але ці дані звичайному покупцеві розшифрувати досить складно, оскільки подібної інформації в Інтернеті практично немає. Цими відомостями зазвичай користуються фірми, що здійснюють оптові закупівлі.

Наступні п’ять цифр штрих-коду дають характеристику товару: найменування, його споживчі властивості, розмір і масу, інгредієнти, колір. Цими даними так само, як і в попередньому випадку, частіше користуються великі фірми-оптовики, ніж роздрібні покупці.

Зверніть увагу на останню цифру, яка стоїть в штрих-коді. Це — контрольна цифра, яка використовується для перевірки точності зчитування штрих-коду сканером. За останньою цифрою можна визначити справжність товару.

Визначте, чи не є куплений вами товар підробленими, використовуючи штрих-код.

Складіть всі цифри, що стоять на парних місцях в коді, отриману суму помножте на 3. Складіть всі цифри, що стоять на непарних місцях в коді, без урахування останньої контрольної цифри. Складіть отриману суму з твором, що вийшов при множенні на 3. Відкиньте у отриманого числа десятки. Відніміть від 10 отримане число. Якщо воно співпадає з контрольною цифрою штрих-коду — товар справжній, у противному випадку перед вами підробка.

Префікси GS1

Префікс GS1 – це номер з двох або трьох цифр, що визначає формат та призначення даних, закодованих у штриховому коді EAN-13. Основне призначення префікса – забезпечити можливість децентралізованого присвоєння ідентифікаційних номерів GS1. З цією метою Всесвітній Офіс організації GS1 надає окремий Префікс GS1 (або кілька таких префіксів) кожній національній Організації GS1, які в подальшому використовує надані префікси для адміністрування системи нумерації у своїх країнах. Зокрема, Асоціації "ДжіЕс1 Україна" надано префікс GS1 "482". Деякі префікси GS1 призначено для спеціальних за стосунків (наприклад, для "внутрішнього" штрихового кодування).

Префікс GS1 не можна розглядати як свідчення країни походження товару, адже деякі компанії, виробничі підрозділи яких розташовані в багатьох країнах, ідентифікують всю свою продукцію централізовано, зазвичай у країні, де знаходиться штаб-квартира компанії. Тож у штриховому коді на такій продукції може бути присутній номер із префіксом GS1, наданим національній Організації GS1 іншої країни. Думаете о Lucky Jet cash game ? Регистрируйтесь и начинайте играть на деньги.

Таблиця. Перелік префіксів GS1

-------------

Рекомендовані комбінації кольорів штрихів і підложки;
Заборонені комбінації кольорів штрихів і підложки;
Розмір штрихкодової позначки

-------------

Кіровоградська регіональна торгово-промислова палата з метою підвищення інтеграції кіровоградських підприємців до світових ділових кіл пропонує послуги зі штрихового кодування товарів:
- підготовка документів стосовно членства в Асоціації Товарної Нумерації України "ДжіЕс1 Україна";
- підготовка та оформлення документів для отримання штрихової позначки;
- консультації та рекомендації з питань впровадження системи "ДжіЕс1 Україна" на основі державних стандартів, нормативних документів України;
- виготовлення та роздруківка етикеток з нанесенням штрихового коду;
- забезпечення користувачів необхідною інформацією про учасників системи GS1 в Україні та їх товари.

Замовлення послуг та додаткова інформація:
тел.: (0522) 30-87-24, (050) 488-44-43
050-6368107 - Віктор Ладутько
Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Переклад, як письмовий, так і усний – це місток між різними культурами, між діловими колами різних країн. Тому торгово-промислова палата завжди приділяла велику увагу розвитку перекладацьких послуг. Ці послуги є невід'ємною частиною нашої роботи, спрямованої на сприяння розвитку зовнішньоекономічних зв'язків регіону.

Перекладами ми займалися завжди, від самого моменту створення торгово-промислової палати. Але з розвитком палати та зростанням попиту на перекладацькі послуги виникла потреба в організації окремого підрозділу, який займався б виключно цією діяльністю. І такий підрозділ було створено у 2000 році.

За роки роботи наш відділ перекладів завоював заслужену довіру клієнтів якістю послуг та високим професіоналізмом. У 2004 році відділ перекладів Кіровоградської РТПП став переможцем обласного конкурсу якості у номінації "Послуги".

Зараз послугами наших перекладачів користуються підприємства, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю, державні органи і звичайні громадяни. Адже всі вони впевнені: переклад, виконаний фахівцями торгово-промислової палати – це документ, якому можна довіряти.

На даний час у відділі перекладів Кіровоградської РТПП працюють висококваліфіковані фахівці з великим досвідом роботи у різних галузях економіки. Наші перекладачі надають широкий спектр послуг – це переклад усіх видів технічної, юридичної, товаросупровідної та іншої документації, особистих документів громадян з іноземних мов та на іноземні мови; засвідчення перекладів, виконаних сторонніми перекладачами. Виконуємо також усні переклади при проведенні ділових заходів, надаємо перекладацький супровід на монтажі обладнання, у якості офіційних перекладачів беремо участь у судових засіданнях та під час вчинення нотаріальних дій. Наявність у перекладачів відповідних документів про освіту дає змогу, у разі потреби, нотаріально засвідчувати їх підписи на перекладах.

Останнім часом набувають популярності так звані "електронні перекладачі" – комп’ютерні програми та сайти, які мають на меті полегшити життя громадянам у їх спілкуванні з навколишнім світом. Однак, не завжди такий спосіб заощадити на професійних послугах себе виправдовує. Тут можна провести аналогію з медициною – дуже часто люди уникають візитів до лікаря, сподіваючись на самолікування та некваліфіковані поради. До чого це може призвести – відомо усім. У випадку з перекладом наслідки, зазвичай, менш загрозливі для життя, але що може трапитися, якщо ви спробуєте застосувати на практиці перекладені "автоматом" настанову з монтажу обладнання або рекомендації лікаря щодо післяопераційної реабілітації? Не кажучи вже про переклади паспортів та інших особистих документів громадян, на яких підпис перекладача, як правило, має бути посвідчений нотаріально.

Звертаємося до усіх, хто ще не вирішив чи варто вдаватися до послуг професійних перекладачів: система машинного перекладу – не найкращий помічник, особливо коли йдеться про тонкощі вузькоспеціалізованого тексту. Тож ласкаво просимо до відділу перекладів КРТПП – і вам буде надано професійні послуги у стислі терміни, а головне – ми гарантуємо високу якість обслуговування та нерозголошення отриманої від замовника інформації.

Замовлення послуг та додаткова інформація:
Відділ перекладів Кіровоградської РТПП
Тел. (0522) 35-18-56 (Філіпов Ігор Миколайович, Іщенко Олександр Сергійович)
Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Повідомляємо, що 29 жовтня 2014 року Рада ЄС прийняла постанову №1150/2014, що продовжує дію Постанови Комісії ЄС від 16.04.2014 р. № 374/2014 щодо надання автономних преференцій ЄС для України, і набуває чинності з 2 листопада 2014 р.

Зазначена Постанова продовжує дію автономного преференційного торгівельного режиму товарів, що мають походження України до 31 грудня 2014 року, при цьому українські експортери до кінця 2014 року матимуть можливість використати квоти, які не були використані протягом дії автономного преференційного торгівельного режиму ЄС для українських товарів (23.04.2014 - 31.10.2014)

Також Постанова не передбачає передачу функцій видачі сертифікатів форми EUR.1 митним органам Державної Фіскальної Служби України, тому протягом дії Постанови (до 31.12.2014 р.) сертифікати походження форми EUR.1 продовжують видавати торгово-промислові палати України.

808-zdanВам необхідний сучасний і комфортабельний конференц-сервіс у Кіровограді? Кіровоградська регіональна торгово-промислова палата – до Ваших послуг.

Оренда конференц-залу – чи не найбільший клопіт під час організації різноманітних заходів. У нас Ви знайдете все необхідне в одному місці – Кіровоградська регіональна торгово-промислова палата пропонує фізичним та юридичним особам комплексні рішення для проведення конференцій, ділових переговорів, семінарів, бізнес-заходів.

302-m-konf 401-small-konf

Ми надаємо замовникам не лише відповідні приміщення, а й мультимедійне обладнання та інше устаткування, яке забезпечує наочність матеріалу. Крім того, комфорт гостей забезпечать кондиціювання, правильно влаштоване освітлення та креативні інтер'єрні рішення.

Конференц-зали КРТПП розраховані на розміщення до 150 осіб, в разі необхідності можна додатково орендувати фуршетний зал. Для Ваших гостей також будуть організовані кава-брейки, що сприятиме приємному спілкуванню в неформальній обстановці.

601-kofe 702-kofe

З будь-яких питань щодо оренди залів для конференцій та аналогічних заходів звертайтеся до нас за телефоном: (0522) 30-87-24.

Ми з радістю допоможемо підібрати оптимальний варіант для проведення Вашого заходу.

Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» від 2 вересня 2014 року №1669-VII регіональні торгово-промислові палати уповноважено засвідчувати форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видавати сертифікати про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності.
Відповідні зміни внесено і у Закон України «Про торгово-промислові палати в Україні», та доповнено статтею14, у другій частині якої надано розширений, законодавчо визначений, перелік форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Рішенням №40(3) Президії ТПП України від 15.07.2014 року, затверджено Регламент засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), яким впроваджено новий механізм з засвідчення форс-мажорних обставин.
Засвідчення форс-мажорних обставин відповідно до  умов зовнішньо торгівельних угод здійснюється виключно Торгово-промисловою палатою України.
Для отримання сертифікатів із засвідчення форс-мажорних обставин просимо звертатися до договірно-правового відділу Кіровоградської РТПП за адресою: 25022, м. Кіровоград, вул. Преображенська, 79А, кабінет 211, Хмуренко Олег Сергійович, тел. (0522) 35-18-56. електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Регламент засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палати форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).pdf

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Журнал ЗОВНІШСЕРВІС 067 2021.jpg
" "