Lis gospДля забезпечення посівних робіт весною 2016 року працівники лісогосподарських підприємств Кіровоградщини заготовили 47,4 т тонни лісового насіння (у т. ч. 47,3 т листяних і чагарникових порід і 92 кг – хвойних). Асортимент заготовлених порід становить понад 30 видів.

Як відзначила начальник обласного управління лісового та мисливського господарства Наталія Ревенко, порівняно із заготівлею, проведеною осінню 2014-го - на початку 2015 року, обсяг насіння, зібраного підприємствами, збільшився вдвічі. Пов’язано це з більш сприятливими погодними умовами, які вплинули на врожайність лісових рослин, зокрема дуба звичайного. Кількість заготовленого насіння дуба звичайного, який є основною лісоутворюючою породою області, становить 42,2 т.

Лідерами із заготівлі лісового насіння різних порід стали Голованівський та Олександрівський лісгоспи (ними зібрано 14,2 і 10,5 т відповідно). В окремих підприємствах роботи по збору насіння тривають.

Прес-служба Кіровоградського ОУЛМГ

Korolivskiy smak20-21 листопада 2015 року в смт. Власівка (м.Світловодськ, Кіровоградська обл.) Відбувся черговий піврічний всеукраїнський з'їзд дистриб'юторів торгової марки "Королівський смак".

На з'їзді були присутні приватні підприємці та керівники підприємств, що представляють торгову марку у всіх областях України. Це важлива подія як для його організатора (ПП "Віктор і К") члена Кіровоградської ТПП, так і для його безпосередніх учасників - самих дистриб'юторів. Як і раніше, основна мета - забезпечити ефективну комунікацію і взаємодію центрального виробника і регіональних каналів збуту.

Пряме спілкування з дистриб'юторами дозволяє "бачити" ринок, краще позиціонувати продукцію ТМ "Королівський смак", робити її більш доступною як за ціною, так і територіально, а також знаходити нові можливості для розширення ринку збуту. Зі свого боку, дистриб'ютори обговорювали з керівництвом ПП "Віктор і К" поточні робочі питання, а також ділилися своїм баченням і пропозиціями щодо подальшого просування торгової марки "Королівський смак".

Lis gosp Novuj rik 1За усталеною традицією до дня Святого Миколая в Кіровоградському обласному управлінні лісового та мисливського господарства (член Кіровоградської ТПП) відбулося дві події: прес-конференція начальника управління, присвячена новорічній ялинковій кампанії, та відкриття  обласного лісового ярмарку.

Наталія Ревенко окреслила головне завдання державної лісової охорони у передноворічні дні -  зберегти хвойні насадження від самовільних порубок.  Прозвучала інформація про попереджувальні заходи, серед яких робота оперативного штабу - координатора мобільних груп по всіх державних лісогосподарських підприємствах, цілодобові рейди у шпилькових насадженнях, перевірка працівниками патрульної служби на автошляхах законності придбання та перевезення новорічних ялинок і т. ін. А також про роботу "гарячої телефонної лінії" при облуправлінні.

Lis gosp Novuj rik 3Окремий контроль здійснюється за відпуском новорічних ялинок. На кожному заготовленому дереві повинен бути чіп із штрих-кодом, який дозволяє через інтернет-ресурс отримати інформацію про місце вирощування та реалізації ялинки. На стовбурах обов’язково проставляється клеймо. За самовільно зрубані новорічні дерева порушникам доведеться сплатити адмінштраф та відшкодувати завдані збитки.

DSC 9194Н. Ревенко акцентувала увагу ЗМІ на реалізації ялинок на території лісництв і на спеціально обладнаних ялинкових базарах у населених пунктах області. Цьогоріч лісівники підготували до реалізації 26 тисяч новорічних красунь, загалом на хвойних плантаціях області зростає близько мільйона штук сосни кримської та звичайної і ялини звичайної.

У розмові із журналістами прозвучала інформація про місця торгівлі ялинками у м. Кіровограді, включаючи майданчики біля облуправління та у спальних районах. Починаючи із цієї зими їх побільшало до п’яти. Ярмарки триватимуть до 30 грудня включно.

Ціни на новорічні ялинки змінились не суттєво, вони залишились демократичними – від 60 грн. за однометрову сосну звичайну. Різниця з минулорічною вартістю пов’язана із зростанням витратного механізму, пояснила Ревенко.

Учасники прес-конференції поставили багато запитань, які виходили за рамки оголошеної теми. Серед них були актуальні питання реформування лісової галузі, проблеми та здобутки лісогосподарських підприємств у 2015 році, безпека довкілля у зв’язку із заготівлею новорічних ялинок і т. ін.

Наталія Ревенко, підбивши підсумки діяльності лісової галузі області за 11 місяців, підкреслила важливість розуміння громадськістю та державою питань, які є нагальними для лісівників. Від цього напряму залежить екологічна безпека нинішнього та майбутніх поколінь.

Gidrosila 18-14 листопада 2015 року компанія "Гідросила" (член Кіровоградської ТПП) в черговий раз брала участь у наймасштабнішій міжнародній виставці сільгосптехніки і аграрних технологій "Agritechnica – 2015", м. Ганновер, Німеччина - найбільшій виставці, на якій традиційно присутні лідери світової сільськогосподарської індустрії.

"Agritechnica - 2015" – це майданчик для обговорення інновацій аграрного сектора. Цього року виставка зібрала 2907 учасників з 114 країн світу - виробників і постачальників техніки, обладнання та комплектуючих виробів. Виставку відвідали більше 450 000 фахівців і гостей з усього світу.

Gidrosila 2Група підприємств "Гідросила" на своїй експозиції традиційно представила продукцію, що зарекомендувала себе на світовому ринку - шестеренні насоси та гідромотори серії "К", аксіально-поршневі насоси серії PVC для відкритих гідросистем, гідроциліндри серій МС і MCP, гідророзподільники серії MRS.

Окреме місце було виділено під нову продукцію, яка застосовується в гідросистемах автосамоскидів і різних спецмашин на автошасі, це: аксіально-поршневі насоси серії BF20Т, шестеренні насоси серії "Т" (в чавунному корпусі), гідророзподільники серії MR.T й телескопічні гідроциліндри.

UDEN-S novogodnyi-rozigrishПоділіться записом у Facebook зі своїми друзями та приймайте участь у розіграші дизайн-обігрівача від UDEN-S!

Урааааааа!
Ми тут подумали та вирішили, а чи не провести б нам конкурс?! :) Адже на носі Новий рік, і так хочеться чудес, подарунків, приємних несподіванок і… тепла. Тому у вас є чудова можливість виграти стильний дизайнерський обігрівач "Легкость" від UDEN-S!

Умови участі дуже прості:
1. Натисніть "Like" / "Нравится" на сторінці UDEN-S в facebook.com
2. Натисніть "Like" / "Нравится" в цьому повідомленні: ... >>>
3. Розмістіть це повідомлення на своїй сторінці у фейсбук, натиснувши "Share" / "Поделиться".
4. Залиште коментар під цим постом, написавши "Хочу тепла и красоты!" :).

Ім’я щасливого переможця ми дізнаємося 25 грудня за допомогою www.woobox.com. Удачі вам! Приймайте участь та вигравайте!

P.S. Не хочете випробовувати удачу? Тоді замовляйте стильні дизайнерські обігрівачі UDEN-S з малюнками ручної роботи в нашому інтернет-магазині: http://shop.uden-s.ua/! :)

Imperiya Agro9 листопада 2015 року компанія «Імперія-Агро» (член Кіровоградської ТПП) запускає сенсаційний проект «Консьєрж-сервіс»! ...>>>

... Наші клієнти отримають послугу, яку в Україні ще не пропонував ніхто! З нами життя стане яскравіше, простіше та зручніше! Ми готові взяти на себе організацію послуг і процесів на всі випадки життя!

" "