Кіровоградська регіональна торгово-промислова палата приділяє неабияку увагу створенню сприятливого економічного середовища, впровадженню бізнесом новітніх технологій, що дають можливість працювати в умовах карантину. Протягом 21 - 22 квітня проводився тренінг «Digital стратегія бізнесу». Зважаючи на карантинні обмеження, введені в Україні у зв’язку із поширенням COVID-19, тренінг відбувався онлайн у мережі Інтернет.

 Організатором тренінгу виступив Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Кропивницький, створений на базі Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати в рамках ініціативи ЄС #EU4Business за підтримки #ЄБРР в Україні. У навчаннях взяли участь 43 представники бізнесу, які працюють або планують працювати в цифрових каналах із використанням нових напрямків маркетингу, зокрема, digital.

Заняття проводила директор із стратегічного планування digital агенції Skykillers Даша Шигаєва.

Мета тренінгу – структурування знань з digital-маркетингу в єдину цілісну картину, завдяки якій слухач зможе ставити перед цифрою цілі відповідні бізнес завданням, складати digital-стратегію, обирати і планувати тактики в каналах, а також актуально оцінювати результати робіт.

Під час тренінгу увага акцентувалась на практичних порадах для успішного використання електронно-інформаційних засобів просування: учасники тренінгу ознайомились із основами digital-маркетингу, вчилися аналізувати конкурентне середовище у мережі та користуватись програмними інструментами для аналізу активності бізнесу, планувати digital-стратегії, ознайомились із типами веб-платформ, особливостями співпраці з їх розробниками, трендами веб-дизайну. Не останнє місце у навчанні посіло SEO-просування та оптимізація, контекстна реклама, веб-аналітика, методи роботи з медіаканалами, контент-маркетинг, тренди digital-маркетингу.

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Журнал ЗОВНІШСЕРВІС 067 2021.jpg
" "