4 серпня в Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті зібралися фахівці бізнес-консалтингу для того, щоб спільно з фахівцями Палати сформувати і надати консалтингову підтримку малому та середньому бізнесу Кіровоградщини.

Організатором форуму виступив Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Кропивницького, що діє при Кіровоградській РТПП у рамках ініціативи EU4Business за підтримки ЄБРР.

Відкрила захід Надія Пшенична, керівник ЦІПБ м. Кропивницького. Вона радо привітала учасників тренінгу, розповіла про діяльність Центру та ініціативи EU4Business, підкресливши, що регіональна торгово-промислова палата завжди готова надати будь-яку підтримку малому та середньому бізнесу.

Кризові умови, які сьогодні формують український ринок, вимагають покращення ефективності процесів всередині компанії. Якщо у власників бізнесу падають продажі, зменшується прибуток, при цьому конкуренти мінімально відчувають вплив кризи, тоді на допомогу й приходить консультант. Водночас, за словами фахівців, за порадою зазвичай охоче звертаються, а ось за консультаціями – не завжди, часто заощаджуючи кошти, але втрачаючи при цьому клієнта й прибутки. При цьому не всі підприємці розуміють – купувати професійні консалтингові послуги простіше, а у підсумку і вигідніше, ніж втратити клієнта або бізнес.

Тож завданням дискусійної панелі Форуму стало визначення ознак успішного консалтингового бізнесу, а також розробка методів налагодження ефективної комунікації із клієнтами.

В ході дискусій, про основні принципи успішної взаємодії власників бізнесу та консультантів розповіла Світлана Насирова, консультант з маркетингу та розвитку бізнесу.

Про лайфхаки для початківців у консалтинговому бізнесі розповіла Юлія Ковальчук – консультант з юридичних питань, власниця юридичної фірми YK&Partners.

Одним з ключових питань форуму, від якого залежить зростання прибутку і ефективність діяльності підприємства, стало створення власного бренду бізнес-консультанта. Про це говорили засновниці креативної платформи Будь в UA Аліна Щербина та Катерина Дорошевська.

Не менш важливо знати й основні принципи взаємодії консультанта з бізнесом. Про це йшлося у кейсі Ксенії Щавинської, співзасновниці, бізнес-девелопера, арт-директорки комунікаційної та маркетингової групи BeCentric, експертки в стратегічному маркетингу, побудові бізнес-екосистем і формуванні клієнтських спільнот.

А чи знаєте ви, як надавати консалтингові послуги за кордоном? На це питання в онлайн відповів Дмитро Швець, співзасновник проєкту з розвитку підприємництва n.cubator, генеральний директор консалтингової компанії Start Global, викладач курсу експортної стратегії в Києво-Могилянській академії.

Юристка та медiаторка, випускниця kmbs, авторка статей для видавництва «Приватний підприємець», консультант з питань партнерства Оксана Ратушна поділилася досвідом медіатора щодо поведінки консультанта у кризових умовах.

Завершила роботу форуму Олена Берещук, вже відома представникам місцевого бізнесу спеціаліст з лідерства, мотиваційний спікер, засновник школи ораторського мистецтва, яка провела інтерактивну практичну сесію із проведення презентацій та публічних виступів.

Насамкінець учасники і тренери подякували один одному за велику кількість практичної інформації і досвіду та нові можливості для руху вперед!

Більше фото 

 

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Slider