Кафедра маркетингу та менеджменту Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті - партнета Кіровоградської РТПП організувала проведення науково-практичної інтернет-конференції "Маркетинг 4.0: останні тренди ", яка відбулася 10 лютого 2021 року.
Ключовими питаннями конференції стали:
- Як здійснити адаптацію маркетингу до вимог покупця в цифровій економіці?
- Як виділитися через правильне позиціонування товару?
- Як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд?
Спікери-практики поділилися останніми трендами, лайфхаками і "фішками" З маркетингу.
100 учасників. Цікаві та змістовні доповіді про найновіші тенденції, технології та виклики Маркетингу- 4.0.!