За підтримки Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України" представники бізнесу Кіровоградщини вивчали стратегії входу на нові ринки.

01 грудня на базі Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати відбувся семінар на тему: "Вихід на нові ринки, автоматизація маркетингу та відділу продажів".

Разом із досвідченим бізнес-консультантом Денисом Купрашем учасники семінару обговорили різноманітні стратегії та методи входу на нові ринки, проаналізували ринкові тенденції, адаптацію продуктів до нових ринків та розробку ефективних маркетингових стратегій. Говорили про автоматизацію маркетингу для ефективного залучення клієнтів, впровадження новітніх технологій у відділ продажів та важливість взаємодії між маркетингом та продажами.

По завершенню семінару його учасники зазначали, що сьогодні подібні заходи є вкрай необхідними, оскільки дозволяють розвивати існуючий бізнес та раціонально використовувати отримані прибутки.

Захід проводився у Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті у межах проєкту «Посилення ефективності маркетингу та підвищення конкурентоспроможності МСП». Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

612 2612 5612 1612 4

Журнал "ЗОВНІШСЕРВІС"

Журнал ЗОВНІШСЕРВІС 067 2021.jpg
" "